مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : المیرا

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در سال 2009 در منطقه بایرام پاشا استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید به دلیل داشتن شهربازی های مختلف , آکواریوم ترکوازو ,موزه یخی و سرزمین ژوراسیک, رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های گردشگری در تور استانبول محسوب شده و از پاساژهای پر بازدید می باشد. در مرکز خرید فوروم مغازه های لباس، کیف و کفش ، لوازم آرایش و سایر کالاهای مورد نیاز شما موجود می باشد و بیش از 280 مارک مشهور بین المللی در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز و آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد. 

 

_خرید_فرم.jpg

_خرید_فرم1.jpg

 

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در سال 2011 در منطقه باکرکوی استانبول افتتاح شد. در این مرکز خرید مدرن و زیبا 300 مارک ملی و بین المللی برای میهمانان تور استانبول ارائه می شود. برندهای معروف زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه می باشند . در این مرکز خرید انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … به فروش می رسد. علاوه بر این، در این مرکز خرید۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت وجود دارد و یک طبقه مخصوص برای رستوران و فست فود در نظر گرفته شده که یک تراس بزرگ با چشم انداز جذاب و تماشایی از دریای مرمره دارد. سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … از دیگر امکانات مارمارا فروم است . شما می توانید برای خرید از این پاساژ با تور استانبول همراه شوید .

_فرم_2.jpg

_فرم.jpg

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید جواهر استانبول در اکتبر در شیسلی استانبول افتتاح شد . این مرکز خرید با  343 فروشگاه دارای 10 طبقه می باشد که 6 طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن پارکینگ سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو می باشد . تا قبل از گشایش مرکز خرید فروم، مرکز خرید جواهر استانبول به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته میشد و طبق آمار، روزانه نزدیک به 200 هزار نفر و گردشگران تور استانبول از آن بازدید می کنند.

در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد، 10 سینما و سالن تئاتر، 34 فست فود، رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و... قرار دارد. صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش،  برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع باعث حضور تعداد بی شماری از مردم و گردشگران تور استانبول به این مرکز شده است.

 

_خرید_جواهر_2.jpg

 

_خرید_جواهر.jpg

 

 

 مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,ارزان ترین مرکز خرید استانبول,بهترین مرکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: